Hjælp

Tilbyder I afbestillingsdækning? Tilbyder I afbestillingsdækning?
Er der rabat på billetter til børn, seniorer eller studerende? Er der rabat på billetter til børn, seniorer eller studerende?
Hvad betyder det, at turen starter på mit hotel? Hvad betyder det, at turen starter på mit hotel?
Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter? Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?
Hvornår vil jeg modtage mine billetter? Hvornår vil jeg modtage mine billetter?
Hvad betyder det, at mine billetter på forespørgsel? Hvad betyder det, at mine billetter på forespørgsel?
Kan jeg kontakte Ticmate? Kan jeg kontakte Ticmate?

Tilbyder I afbestillingsdækning?

Ja, du kan tilføje en afbestillingsdækning til alle bestillinger foretaget gennem os. En afbestillingsdækning giver fuld dækning på den specifikke booking, hvis du er ude for en ulykke, eller hvis du, nogen i det rejsende selskab eller en af dine nærmeste pårørende bliver syge. Bemærk venligst, at der er kræves en lægeerklæring for at din dækning kan træde i kraft, og at en afbestillingsdækning ikke kan tilføjes en allerede eksisterende reservation. Du vil finde yderligere oplysninger om afbestillingsdækning i din indkøbskurv.
Tilbage til Hjælp

Er der rabat på billetter til børn, seniorer eller studerende?

Vi har desværre ikke billetter til rabatteret pris til studerende - men mange af turene og attraktionerne tilbyder billetter med børnerabat, og på nogle steder er der også seniorrabat. Du får disse billetter vist, efter du har valgt datoen, som du vil bestille til. Husk at tjekke aldersgrænsen for hver type billet, da det varierer fra sted til sted.
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at turen starter på mit hotel?

Bemærk venligst at nogle af vores ture og events inkluderer afhentning på dit hotel. Denne service er inkluderet i prisen, hvis dit hotel ligger inden i byen. Du bedes være klar i hotellets lobby 15 minutter inden afhentningstidspunktet.
Tilbage til Hjælp

Skal man fremvise ID når man henter og ombytter sine billetter?

Normalt ikke, men nogen gange forestages der stikprøvekontrol af ID, grundet sikkerhed, og derfor anbefaler vi altid at man har et gyldigt billede ID med sig.
Tilbage til Hjælp

Hvornår vil jeg modtage mine billetter?

Dine billetter vil blive sendt til din e-mailadresse umiddelbart efter din bestilling er bekræftet og betalingen er gennemført. Det er vigtigt, at du læser alle informationerne på dine e-billetter.
Tilbage til Hjælp

Hvad betyder det, at mine billetter på forespørgsel?

Når du booker gennem os er den generelle regel, at din booking bekræftes automatisk, når betalingen er gennemført. Til nogle særlige begivenheder kræver det dog en bekræftelse fra leverandøren, stedet eller en lokal agent. Disse bookinger kalder vi for bookinger "på forespørgsel", hvilket betyder din bestilling ikke kan bekræftes endeligt, før vi får svar tilbage fra leverandøren. Hvis en af vores oplevelser, ture eller attraktioner er "på forespørgsel" vil det fremgå på den specifikke hjemmeside. Normalt tager bekræftelsesprocessen mindre end 48 timer, men det kan dog tage lidt længere tid i weekender og ferier. Så snart din reservation er bekræftet af leverandøren, sender vi dig billetterne via e-mail og gennemfører betalingen. Skulle det ikke være muligt at bekræfte dine billetter, vil vi informere dig via e-mail, og det reserverede beløb vil selvfølgelig ikke blive trukket på dit kort.
Tilbage til Hjælp

Kan jeg kontakte Ticmate?

Kontakt os gerne! Du kan komme i kontakt med os via vores internationale helpdesk center på helpdesk@ticmate.com, eller på det telefonnummer, du finder under "Kontakt" - bemærk venligst, at bestillingsbekræftelsen sendes fra en "no-reply" e-mailadresse. Vi hører gerne fra dig og svarer på dine spørgsmål. Vores åbningstid er fra 8:00 til 17:00, centraleuropæisk tid, mandag til fredag (selvom vi må indrømme, at vi også læser mails i weekenden :-) ).
Tilbage til Hjælp

 

78 75 53 77 78 75 53 77 E-mail E-mail


Til varekurv